Serwis i reklamacje
- Firma Vidos Sp. z o.o. udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 36 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
- Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
- Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
> w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
> po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany. - Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego.
- Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
> niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
> użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.), odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
> uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
> uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
> uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia, niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
> uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia. - Gwarancja straci ważność w skutek:
> zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
> podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
> przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Vidos;
> Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte; - Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
- Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
- Punkt serwisowy:
Vidos Sp. z o.o.
Ul. Sokołowska 44 05-806 Sokołów/ k. Warszawy
22 8174008
e-mail: serwis@vidos.pl
www.vidos.pl